2016. április 29., péntek

00. fejezet Prológus

                                                           * Marinette Szemszöge *
Ez is egy normális napnak nézett ki. 7 óra 15 perckor keltem, persze a csengőmre. Lementem megreggeliztem, majd felöltöztem. Az ágyamat megcsináltam, kicsit csodáltam Adrient, majd elindultam az iskolába. Szokás szerint Chloe megint Adrienen lógott.
-            Jó reggelt Marinette – köszönt barátnőm, Alya.
-           Eddig jó volt, míg nem láttam Chloet. Miért lóg mindig Adrienen? – szomorodtam el.
-         –  Miért nem vallod, már be neki mit érzel iránta? Lehet ez az érzés kölcsönös – nevetett Alya.

-         –  Alya ez nem vicces. Ilyennel ne viccelődj, kérlek – kérleltem barátnőmet, mire ő megveregette a vállam és bementünk. Első órám osztályfőnöki lesz. Most fogjuk kiválasztani mi lesz a diákújság új témája. Őszintén én ezen még nem gondolkodtam. De van az osztályba, akit nagyon érdekel a diákújság és szeretné, hogy bele kerüljön az, amit gondol. Nyilván az ő ötletét fogják választani.
      –  Lina, kérlek mond neked mi lenne, a te ötleted? - kérdezte a tanárnő.

-      –  Én a, más univerzumokról szeretnék látni az iskolaújságba - vigyorgott.
 –   Ezt te se gondolod komolyan - nevetett Chloe - Szerintem inkább külön Adrienről legyen oldal az újságban.
  Szegény Lina hirtelen elszomorodott, 1-2 könnycsepp cseppent ki a szememből, és kifutott a teremből. 
                                                                                 * 6.óra után *
   – Furcsa ,, fekete lyukak " jelentek meg a város részein - hallatszott a tévébe - Kérjük, Önöket ne menjenek a közelükbe. Még nem tudni mi történik ha átmennek rajta.
 Ránéztem  Tikkire és szinte egyre gondoltunk. Felszaladtam a szobámba és átváltoztam.
   – Tikki, pöttyöket fel! - ordítottam, majd át is változtam.
 Elmentem az egyik ,, fekete lyukhoz ". Minél előbb meg kell tisztítani ezt az akumát.
   – My Lady - köszöntött Chat, de meglökött, és én megfogtam a ,, farkát ". Mindketten beestünk a lyukba.
Mégis  mi lesz velünk?! Hol vagyok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése