2016. május 27., péntek

08. fejezet Sorry

- Kedves Adrien, sajnálom, hogy ilyen lehatározásra jutottam, de tudom, hogy nem maradhatok nálad. Anyukád így is eléggé ideges volt, még ha két napot ott maradok, mennyire lenne. Apámból kiindulva tudom. Anyukádnak mond meg, nem kell aggódnia. Nem volt köztünk semmi, és már boldogulok egy magam. Legközelebb, majd akkor találkozunk, ha harcolunk – állt a levélbe, amit idegesen összegyűrtem. Az az idióta. Mégis hogyan oldhatná meg? Se pénze, és nincs is hol laknia, sőt még ennie sincs mit. Anyámmal pedig megbeszéltem volna az egész ügyet. Jó persze azt nem mondhatom el neki, hogy Ő egy másik Én, csak éppen egy másik univerzumból. Nem, nem ezt még véletlenül se.
Oda sétáltam az ablakhoz, majd elhúztam a függönyt. Esik a hó. Pedig még csak december eleje van. Meg kell keresnem azt az idióta macskát. Berohantam a szobámba, ahol Plagg nézett értelmetlen fejjel, miközben a sajtját ette. Megkerestem a téli ruháimat, majd fel is vettem. Hihetetlen, hogy reggel és délután meg lehetett halni, olyan meleg van, de most esik a hó.
 - Adrien, mégis hova mész? – repült mellém a kiskwami, majd vizsgálni kezdett a szemeivel.
 - Macska elszökött. És csak egy levelet hagyott maga után. Meg kell őt keresnem – cipzáraztam be csizmámat, majd felvettem fehér kabátom, és lesiettem az emeletről. Ajtót kinyitottam, Plagg elbújt a kabátom mögé, majd elindultam. Ahogy kiértem mindenhol fehérség volt. Becsuktam az ajtót, majd a kaput is kinyitottam és a cicát kezdtem el keresni. Ebben az volt az egyetlen gond hogy fogalmam sincs merre. Először az Eiffel – toronyra gondoltam, hogy lehet arra lesz, de nem volt ott. A házam fele lévő parkokat is végig néztem. Nem találtam, és egyre hidegebb volt. Egy percre megálltam, hogy kifújjam magam. Hevesen kapkodtam a levegőért. Kicsit szúrt az oldalam, de engem ez érdekelt a legkevésbé. Futottam, ahogy tudtam a következő kiszemelt helyre. A futás és a hó együtt nem jó. Tapasztaltam, ugyanis elestem, ami következménye képen kiment a bokám. Hosszas jajjógás után Plagg jött elő a kabátom alól.
 - Jól vagy Adrien? – repült elém, majd a lábamra nézett. Egy két könnycsepp csordult ki szememből, mire még aggódóbban nézett rám. – Adrien, ennyire fáj?
 - Nem egyáltalán nem fáj. – törlöm le könnyeimet, majd felnézek az égre. Néhány hópehely pont az arcomra esett, amitől kirázott a hideg.
- Akkor miért sírsz?
 - A miatt a hülye macska miatt. Kinek jut eszébe éjjel elmenni, mikor szakad a hó. És én miért vagyok ennyire idióta, hogy utána megyek megkeresni? – emelem fel kicsit a hangom, majd egy két könnycsepp megint lecseppen államról. Felállok, majd kicsit bicegve, de elindulok a park kijárata felé. Körülbelül ez volt a hatodik park, amit megnéztem. De itt sincs. Szomorúan kullogok kifelé, majd hallom, azt a tipikus hó taposott hangot.
 - Mégis ki a hülye? – nézett rám fekete ruhát öltő szemtelen macska. Fájos lábam ellenére, futtok felé, majd egyesen a karjai köre veszem a fiút. Nem értem magam, hisz ő én, de én nagyon aggódtam miatta.
 - Te! Mégis ki más? – kezdtem el sírni, mire hallottam a meglepőt hang kiadását. Macska elkezdte simogatni a hajamat, majd a hátamat. Kicsit megnyugodtam tőle. – Többet ilyet ne csinálj te idióta – ütöttem meg kicsit a mellkasát, mire felnyögött egyet, majd nevetni kezdett. De a röhögést hamar abba hagyta, s fülét és száját lebiggyesztette. Kérdően néztem rá, majd szemével kitért enyém elől.

 - Nem mehetek veled vissza. Sajnálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése